לאחר שלב יצירת הקשר הראשוני עם הלקוח,
חשוב להבין כי השארת הרושם החיובי מול הלקוח במעמד הפגישה - מסייעת , אך לא מספיקה! בשלב בו עומד הלקוח מול מספר הצעות מחיר - נדרש להגדיל את סיכויי סגירת העסקה על ידי מסמך מסחרי מנוסח היטב.
יש לתת חשיבות רבה לאופן עריכת כל מסמך מכירתי, גם במקרה בו מדובר בכתיבת הצעת מחיר פשוטה.
נקודות להתייחסות - לדוגמה:
הגנות משפטיות
חברות רבות נוטות לחשוש מניסוח הסכמים הכוללים את כל הפרטים הקטנים המשמשים מגן משפטי ומונעים חשיפה מיותרת מול לקוח.
דעו! ככל שתרחיבו יותר בנושא, כך תחזקו את תדמית חברתכם כחברה בטוחה, בעלת ניסיון אשר מגדירה באופן ברור את גבולותיה מול הלקוח.
אז איפה עובר הגבול בין ניסוח המגן משפטית על החברה לבין ניסוח אשר עלול לגרום לנו לאבד לקוח - קיימות דרכים רבות בהן ניתן להגן על עצמנו בצורה מחזקת מכירה.
אופן תמחיר
הצעות המחיר המונחות על שולחנו של מנהל הרכש הנן כלי לבחירת הספק הטוב ביותר.
אחד הנושאים היותר חשובים (לא היחיד כמובן!) בשלב בחירת הספק - הוא אטרקטיביות.
אז איך ניתן להפיק הצעת מחיר אטרקטיבית מבלי שתיחשף למתחרינו? איך ניתן לסגור עסקה על ידי מחיר מיוחד ובכל זאת להגן על עצמנו?
גם לכך יש לא מעט פתרונות תלויי סוג מוצר או שירות ומותאמים להגדרת לקוח.
הגנות משפטיות
חברות רבות נוטות לחשוש מניסוח הסכמים הכוללים את כל הפרטים הקטנים המשמשים מגן משפטי ומונעים חשיפה מיותרת מול לקוח.
דעו! ככל שתרחיבו יותר בנושא, כך תחזקו את תדמית חברתכם כחברה בטוחה, בעלת ניסיון אשר מגדירה באופן ברור את גבולותיה מול הלקוח.
אז איפה עובר הגבול בין ניסוח המגן משפטית על החברה לבין ניסוח אשר עלול לגרום לנו לאבד לקוח - קיימות דרכים רבות בהן ניתן להגן על עצמנו בצורה מחזקת מכירה.
אופן תמחיר
הצעות המחיר המונחות על שולחנו של מנהל הרכש הנן כלי לבחירת הספק הטוב ביותר.
אחד הנושאים היותר חשובים (לא היחיד כמובן!) בשלב בחירת הספק - הוא אטרקטיביות.
אז איך ניתן להפיק הצעת מחיר אטרקטיבית מבלי שתיחשף למתחרינו? איך ניתן לסגור עסקה על ידי מחיר מיוחד ובכל זאת להגן על עצמנו?
גם לכך יש לא מעט פתרונות תלויי סוג מוצר או שירות ומותאמים להגדרת לקוח.
אתר החברה : ניהול תהליכים עסקיים