רשומות

אסטרטגיה שיווקית ,אסטרטגיית שיווק | ניהול תהליכים עסקיים

תמונה
  אסטרטגיה שיווקית, אסטרטגיית שיווק שיווק  שיווק  הוא כלי עסקי אשר בעזרתו ניתן לנתב אל החברה את קהל הלקוחות הנדרש לטובת הגדלת היקף הזדמנויות המכירה. בתהליך הרחבת נפח לקוחות לחברה מתבצעים מספר מהלכים, שיווק עפ"י אסטרטגיה שיווקית מוגדרת מראש הוא אחד מהם. הצלחתו של שיווק נמדדת עפ"י יעדים אשר הוגדרו מראש בתהליך קביעת אסטרטגיית השיווק הנדרשת. בתהליך בניית אסטרטגיה שיווקית לחברה נדרשת התייחסות לכלל המשתנים במפה העסקית, על כן בראשיתו עוד טרם קבלת ההחלטות בדבר ערוצי הפעילות השיווקיים הנדרשים- מתבצעת עבודת מחקר יסודית: מחקר שוק לקביעת אסטרטגיה שיווקית לחברה פיטר דרוקר , הוגה דעות אמריקני, אבי תורת הניהול המודרנית וממובילי ג'נרל אלקטריק כיועצה העסקי לאחד התאגידים המובילים בעולם, האמין שמחקר שוק מהווה את תמצית השיווק. אמר וצדק! מדובר במחקר שתוצאותיו הנן אבני דרך לבניית תכנית אסטרטגיה שיווקית אשר סיכויי הצלחתה גבוהים ביותר. כמו בכל מחקר מתבצעת למידה יסודית של כל משתנה ומשתנה ומכך נולדות אלטרנטיבות פעולה וטיפול אסטרטגיות. מדובר בתהליך מדעי אשר תוצאותיו מועלות על דוח במספר נקודות לדוג

ניסוח הצעת מחיר, כתיבת הסכם שירותים | איך לקדם מכירה במסמכים ?

תמונה
לאחר שלב יצירת הקשר הראשוני עם הלקוח,  מונחת בידינו הזדמנות כמעט חד פעמית לגרום ללקוח להבין את רמת רצינותנו ואמינותנו כספקי שירות או כמפיצי מוצר. אופן כתיבת המסמך הוא הסוד להצלחת המכירה. אנשי מכירות רבים מגיעים לידי תסכול כאשר הם יוצאים מפגישה משוכנעים כי הלקוח נמצא בכף ידם וכי "הלקוח בטוח סוגר איתי" - השלב בו מתברר להם כי בעצם הפסידו את העסקה - מתסכל!. חשוב להבין כי השארת הרושם החיובי מול הלקוח במעמד הפגישה - מסייעת , אך לא מספיקה! בשלב בו עומד הלקוח מול מספר הצעות מחיר - נדרש להגדיל את סיכויי סגירת העסקה על ידי מסמך מסחרי מנוסח היטב. יש לתת חשיבות רבה לאופן עריכת כל מסמך מכירתי, גם במקרה בו מדובר ב כתיבת הצעת מחיר פשוטה. נקודות להתייחסות - לדוגמה: הגנות משפטיות  חברות רבות נוטות לחשוש מניסוח הסכמים הכוללים את כל הפרטים הקטנים המשמשים מגן משפטי ומונעים חשיפה מיותרת מול לקוח. דעו! ככל שתרחיבו יותר בנושא, כך תחזקו את תדמית חברתכם כחברה בטוחה, בעלת ניסיון אשר מגדירה באופן ברור את גבולותיה מול הלקוח. אז איפה עובר הגבול בין ניסוח המגן משפטית על החברה לבין ניסוח אשר עלול לגרום לנ

פיתוח עסקי מחיר , כמה עולה שירות פיתוח עסקי ? ניהול תהליכים עסקיים

תמונה
שירותי פיתוח עסקי - מה המחיר לשירות? כמה זה עולה? איך זה מתומחר? מהן התחייבויות חברת הפיתוח העסקי ? מתי צריך? - שאלות העולות כמעט בכל פניית לקוח לבירור לגביי השירות. באיזה שלב נכון להשתמש בשירותי פיתוח עסקי ? הצורך בשירותי פיתוח עסקי עסקי נמצא כבר בשלב הרעיון למיזם בבחינת הכדאיות העסקית, ומלווה את הלקוח לכל אורך חיי החברה בנפחים שונים תלוי באופייה:  הכנת תכנית עסקית ועדכונה בכפוף לשינויים וקצב התקדמות, תכנון תקציבי, איתור מקורות מימון, תמחור שירותים ומוצרים, הגדרת תדמית המותג, אסטרטגיית שיווק, שירותי אימון עסקי, ליווי ובקרת תהליכים, בקשות תנופה והזנק, מיזוגים ורכישות ועוד. מה תפקידה של חברת פיתוח עסקי ? ומהן התחייבויותיה? בכל אחד מתחומי שרותיה העסקיים של חברת הפיתוח, הן בשירות חד פעמי והן במסגרת הסכם עבודת ליווי שוטפת, על חברת הפיתוח להבין את מטרות החברה ואת היתכנותן העסקית.  בפעולותיה כמספקת שירות לחברה יכוון המפתח העסקי המוקצה לתהליך להשגת המטרות תוך חשיבה אסטרטגית המקדמת את החברה בכל פעולה לעבר המטרה. בחינת אטרקטיביות מול פרודוקטיביות של שירותי פיתוח עסקי הדבר הראשון והחשוב ביותר של

מהם תפקידיה של חברת שירותי פיתוח עסקי בחברה שלכם ?

תמונה
פיתוח עסקי. תפעילו מבערים ! המרוץ האמתי מתחיל עכשיו !!!!  אילו רישומים נדרשים לחברה בכל נקודת פעילות ? חזון ?! מה זה ?  איך לגייס ולהכשיר כוח אדם ? מה זה תהליכים עסקיים ואיך להטמיע אותם במערכות הניהול ? איך מייצרים ביקוש למוצר ? איך משווקים ? איך כותבים מסמכים עסקיים ?  ועוד ועוד ו... עוד. בהקמת פעילות עסקית או פיתוח חברה קיימת נתבקש לפתח כל ערוץ בפעילות שלנו והכל לפי תכנית פעילות שתיערך לפי שלבים ולפי קצב התקדמות המיזם העסקי.  החלטנו על פיתוח עסקי - עכשיו נידרש להיות יעילים, זהירים ומדודים תוך התבוננות יומיומית על הון שגייסנו או תקציב שתקצבנו לתהליך ,חזון החברה ויעדיה העסקיים. ניירת חברה ובירוקרטיות. רישום חברה ,דירקטורים ,מורשה חתימה , תיקים בראשויות (מס הכנסה, מע"מ , בל"ל וכו - כל מדינה ודרישות הרישום שבה ) , תקינה ועוד.  הגדרת חזון חברה. הגדרה מדויקת של חזון החברה עם ערכי הליבה, ככל שיהיו בהירים יותר וברורים יותר, תוכל לשמור על המיקוד שלנו בפעילות השוטפת ליצירת תנועת עבודה יעילה, שוטפת וזריזה וממוקדת. הון אנושי. בימינו חומר הגלם היקר ביותר שקיים בחברה הוא ההון אנושי , אם